Marketing pentru începători: 5 moduri simple să-ți promovezi sala de fitness
Alex

Scris de Alex

13 Septembrie 2021

Există o mulțime de proprietari de business-uri fitness sau manageri care nu au bugetele necesare pentru a angaja un expert în promovare. Asta nu înseamnă că nu ai la dispoziție variante fiabile prin care să atragi atenția asupra clubului tău, chiar dacă ești novice în materie de marketing. Suntem aici ca să te ajutăm și să-ți prezentăm câteva moduri simple prin care să-ți promovezi sala de fitness.

Încearcă varianta unui Challenge pentru membrii clubului tău

Provocările de orice fel au devenit foarte populare pe rețelele de socializare, iar lumea fitness-ului nu face excepție. Îți propunem să încerci un challenge pentru cei care vor să slăbească. Oferă un premiu în bani cash, abonamente cadou sau gratuități la diferite servicii pe care le oferi și lasă timp pentru o perioadă de înscrieri.

Cei interesați au la dispoziție 6 săptămâni să dea jos din greutate, iar persoana care a făcut cel mai mare progres câștigă. Participanții trebuie să vină săptămânal la sală pentru evaluarea progresului, dar, în același timp, trebuie să-și monitorizeze călătoria FIT și online. Cu alte cuvinte, ca să rămână în competiție trebuie să posteze poze și video-uri cu progresul lor pe rețelele de socializare în care să dea tag sălii tale de fitness.

Aceste postări se transformă în promovare pentru sala ta de fitness. Numele gym-ului va ajunge la cât mai multe persoane și va demonstra că brandul tău face workout-urile distractive și motivaționale.

De ce e o strategie bună?

Pe lângă bugetul pe care-l aloci pentru premii nu o să ai niciun fel de costuri, iar challenge-urile îți asigură promovare online. Mai mult, membrii sălii de fitness o să aprecieze faptul că le răsplătești eforturile, iar potențialii clienți o să devină mult mai interesați de clubul tău atunci când văd ce rezultate au cei care se antrenează în aici.

promovare sala de fitness

Folosește video-uri ca să-ți promovezi sala

Postările cu video-uri de pe Facebook sunt de departe cele mai populare și atrag atenția utilizatorilor pentru o perioadă de timp mai lungă. Asta nu înseamnă că orice video din sala ta de fitness o să garanteze rezultate bune. Ca reguli generale însă, iată ce ar trebui să faci:

1. Postează video-uri de la clase sau alte antrenamente care să fie filmate la o calitate cât mai bună. Video-urile care nu se văd și nu se aud bine sunt destul de enervante.

2. Nu posta filmulețe prea lungi. Durata lor nu ar trebui să fie mai mare de 2 – 3 minute.

3. Nu te teme să faci puțin pe regizorul. Pentru că e vorba despre video-uri de promovare asigură-te că ele îți pun brand-ul în cea mai bună lumină. Adu în centrul atenției cei mai buni antrenori, cele mai bune echipamente, studioul care arată cel mai bine și așa mai departe.

4. Dacă nu te descurci apelează la un profesionist. Chiar dacă asta înseamnă că trebuie să aloci un buget pentru asta, rezultatul final o să aducă beneficii clubului tău.

De ce e o strategie bună?

Pe lângă faptul că video-urile sunt destul de populare pe rețelele de socializare este sunt o unealtă excelentă pentru a le oferii potențialilor clienți un mic preview al tipurilor de servicii pe care le oferă sala ta de fitness.

Găsește un doctor care să recomande sala ta 

Dacă în apropierea sălii tale de fitness există cabinete medicale poți să încerci să iei legătura cu doctorii și să faci parteneriate cu aceștia. Medicii intră la ordinea zilei în contact cu persoane care ar beneficia enorm de pe urma unui stil de viață ceva mai activ. Astfel, ei pot să recomande sala ta de fitness.

De ce e o strategie bună?

În general lumea are tendința să ascute sfatul medicului, iar dacă sala ta este recomandată de un expert în sănătate brandul tău o să inspire încredere.

Fii prezent la evenimentele sportive din orașul tău

Dacă nu ai bugetul necesar pentru a crea propriile evenimente, poți să participi la altele. Există o mulțime de ONG-uri care organizează maratoane sau alte competiții sportive. Intră în legătură că acești organizatori și găsește o metodă de colaborare care să fie benefică pentru ambele părți.

De ce e o strategie bună?

În primul rând, sala ta devine mai vizibilă în rândul celor care se antrenează și iubesc sportul. De asemenea, dacă vrei să-ți promovezi cât mai bine clubul de fitness trebuie să ai parteneriate solide pe piața de profil.

idei marketing pentru sala de fitness

Fotografie preluată de pe elements.envato. © Toate drepturile aparțin autorului/autorilor fotografiei. | despre drepturile de autor

Promovează faptul că prima ședință e gratuită

Majoritatea sălilor de fitness oferă o primă ședință gratuită. Din păcate, de foarte multe ori acest lucru e promovat foarte puțin sau chiar deloc. Nu repeta și tu această greșeală. Dacă vrei să atragi cât mai multă lume promovează cât mai intens orice gratuități pe care le oferi.

De ce e o strategie bună?

Numărul celor care își fac abonamente la sala fără ca aceasta să le fie recomandată sau să o vadă înainte este destul de mic. Oferind prima ședință gratuit ai avantajul de a le prezenta potențialilor clienți serviciile pe care le oferă clubul tău și motivele pentru care ar trebui să se alăture comunității tale.

Pe care dintre aceste variante de promovare pentru sala de fitness ai de gând să o încerci?